3 de juny

Avui hem anat amb autocar fins a San José a fer vela i zodiac.
Mentres el Grup A feia una volta amb vela, el Grup B feia zodiac.
Quan hem acabat hem anat a dinar a un restaurant a les coves de Sorbes.
Després hem anat a les coves de Sorbes, hem vist unes coves de guix.
Amb la llum del frontal era molt bonic veure com brillaven els cristalls.
Després, hem tornat al camping i ens hem banyat a la piscina.
A la nit hem fet un joc que es diu ORIENTACIÓ NOCTURNA, l'objectiu del joc era trobar un paper, on hi havia escrit o dibuixat una prova. Guanyava el grup que havia fet millor les proves, per cada prova que feies et donaven punts segons com l'havies fet.
Ha estat molt divertit!!!!

Nahia, Alba i Marc M




Comentaris

  1. Uala! Heu fet vela i heu anat en zodiac? Quina passada, no? Esteu fent un super viatge. Disfruteu-lo molt.

    ResponElimina
  2. Quina enveja!!! Disfruteu! Molts petons Aleix

    ResponElimina
  3. Quines activitats més xules! Aprofiteu al màxim! Un petó a tots

    ResponElimina
  4. Mare meva, quin munt d'activitats, un viatge inoblidable!!! Aptofiteu al màxim el que queda!!!

    Jana, molts petonets dels papitos...

    Laia i Oscarito

    ResponElimina
  5. Molt bé! !! Disfrutei moltis simple. Molts petons.
    Una abraçada Àngels.
    Ureña Munne

    ResponElimina
  6. Enveja sana!!! 🤩🤩🤩 Jo també vull venir!!!!! Molts petons x tots!!

    ResponElimina
  7. Tot el dia amunt i avall!! Les activistas semblen molt divertides, no??? Aprofiteu al màxim! Un petonarro Marc Diego!!! La mamá esperarà tot el dia.... 😜🙄🤩

    ResponElimina
  8. Una abraçada detectius. Quina enveja!!!!!
    Edu

    ResponElimina
  9. Feu-vos una foto més d’aprop, que tenim ganes de veure-us!!! Ànims nois, que queda poc per tornar 😉

    ResponElimina
  10. hola elna😋😺💞🧐😤🐈🐅🐆🐕🦇🦉🐥🐠🐣🐤🐥🕊️🐘🐎🐆🦌🐇🐎🐆🐆🐂🦍🦒🐖🐜🕷️🦂🕸️🦗🐝🐞🦋🐛🐾adeu🍀.

    ResponElimina
  11. Imagino que hores d’ara esteu movent l’esquelet al ritme de la música disco.
    Gaudiu a tope de les activitats que encara us queden per fer.
    Molts petons i abraçades. Ens veiem aviat.

    ResponElimina
  12. Sofi, ja podràs explicar-nos tantes activitats!!! Quina passada nois. Apa!!! A ballar i demà a casa , que tenim moltes ganes de veure-us.

    ResponElimina
  13. Acabeu de gaudir i disfrutar-ho!!! Molts petonets per tots, en especial pel Marquis de la "tieta" Cris��

    ResponElimina
  14. Quina xolada de viatge... Els vostres escrits, de bé que ho expliqueu, no fa tanta enveja.
    Ara aquestes hores, debeu estar ballant a la discoteca del camping. A donar-ho tot, que es l'última nit.

    Disfruteu molt...

    Una abraçada per a tothom!!!!

    Miquel C. P.

    ResponElimina
  15. Que día inolvidable!!!
    Con tantas actividades, vela zodiaco marítimo, visitas!!, snorkel, nuevos juegos!!, piscina, disco! 🤩🤩
    Disfrutar y divertirse!!

    Aarón! aventurero! abrazos y bsos miles.🤗😘 Te quiero
    Mamá

    ResponElimina
  16. No entenc perquè no venim els pares a aquests viatges tan xulos ! Quina xulada !!!!! Jo també vull venir !!!!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada