Avui hem anat amb autocar fins a San José a fer vela i zodiac.
Mentres el Grup A feia una volta amb vela, el Grup B feia zodiac.
Quan hem acabat hem anat a dinar a un restaurant a les coves de Sorbes.
Després hem anat a les coves de Sorbes, hem vist unes coves de guix.
Amb la llum del frontal era molt bonic veure com brillaven els cristalls.
Després, hem tornat al camping i ens hem banyat a la piscina.
A la nit hem fet un joc que es diu ORIENTACIÓ NOCTURNA, l'objectiu del joc era trobar un paper, on hi havia escrit o dibuixat una prova. Guanyava el grup que havia fet millor les proves, per cada prova que feies et donaven punts segons com l'havies fet.
Ha estat molt divertit!!!!
Nahia, Alba i Marc M



Uala! Heu fet vela i heu anat en zodiac? Quina passada, no? Esteu fent un super viatge. Disfruteu-lo molt.
ResponEliminaQuina enveja!!! Disfruteu! Molts petons Aleix
ResponEliminaQuines activitats més xules! Aprofiteu al màxim! Un petó a tots
ResponEliminaMare meva, quin munt d'activitats, un viatge inoblidable!!! Aptofiteu al màxim el que queda!!!
ResponEliminaJana, molts petonets dels papitos...
Laia i Oscarito
Molt bé! !! Disfrutei moltis simple. Molts petons.
ResponEliminaUna abraçada Àngels.
Ureña Munne
Enveja sana!!! 🤩🤩🤩 Jo també vull venir!!!!! Molts petons x tots!!
ResponEliminaTot el dia amunt i avall!! Les activistas semblen molt divertides, no??? Aprofiteu al màxim! Un petonarro Marc Diego!!! La mamá esperarà tot el dia.... 😜🙄🤩
ResponEliminaUna abraçada detectius. Quina enveja!!!!!
ResponEliminaEdu
Feu-vos una foto més d’aprop, que tenim ganes de veure-us!!! Ànims nois, que queda poc per tornar 😉
ResponEliminahola elna😋😺💞🧐😤🐈🐅🐆🐕🦇🦉🐥🐠🐣🐤🐥🕊️🐘🐎🐆🦌🐇🐎🐆🐆🐂🦍🦒🐖🐜🕷️🦂🕸️🦗🐝🐞🦋🐛🐾adeu🍀.
ResponEliminaImagino que hores d’ara esteu movent l’esquelet al ritme de la música disco.
ResponEliminaGaudiu a tope de les activitats que encara us queden per fer.
Molts petons i abraçades. Ens veiem aviat.
Sofi, ja podràs explicar-nos tantes activitats!!! Quina passada nois. Apa!!! A ballar i demà a casa , que tenim moltes ganes de veure-us.
ResponEliminaAcabeu de gaudir i disfrutar-ho!!! Molts petonets per tots, en especial pel Marquis de la "tieta" Cris��
ResponEliminaQuina xolada de viatge... Els vostres escrits, de bé que ho expliqueu, no fa tanta enveja.
ResponEliminaAra aquestes hores, debeu estar ballant a la discoteca del camping. A donar-ho tot, que es l'última nit.
Disfruteu molt...
Una abraçada per a tothom!!!!
Miquel C. P.
Que día inolvidable!!!
ResponEliminaCon tantas actividades, vela zodiaco marítimo, visitas!!, snorkel, nuevos juegos!!, piscina, disco! 🤩🤩
Disfrutar y divertirse!!
Aarón! aventurero! abrazos y bsos miles.🤗😘 Te quiero
Mamá
No entenc perquè no venim els pares a aquests viatges tan xulos ! Quina xulada !!!!! Jo també vull venir !!!!!
ResponElimina