5 de juny

Vam acabar de fer la maleta, després vam recollir els bungalows que estaven bastant desordenats i bruts (ple de molles de menjar), després vam anar al menjador per esmorzar i també perquè els monitors ens firmessin els diplomes. Vam agafar les maletes i vam agafar l'autocar fins al Mini Hollywood. El Mini Hollywood està situat al desert més gran d'Europa, que és diu desert de Tabernas. Primer vam entrar a un poblat de l'oest on es filmen pel·lícules com els espagueti westerns i ens van donar mitja hora de temps lliure per anar a comprar records i etc... Quan es va acabar el temps lliure vam anar a veure un espectacle a "a la plaça del poble". Quan es va acabar l'espectacle, vam anar al Saloon a pendre un gelat o una beguda i al cap d'una estona van fer un espectacle que es deia Can-can. En acabar vam anar a una reserva natural on hi ha molts animals com tigres, lloros, hipopòtams, etc... Per veure alguns animals vam agafar un trenet que ens va fer com un tour petit. Després vam anar a un restaurant amb bufet lliure (hi havia moltes coses).
Després de dinar ens vam canviar per anar a la piscina i el socorrista ens va dir que hi havia molta gent i que no hi podíem entrar i que havíem de tornar al cap de mitja hora. Durant la mitja hora ens van deixar una mica de temps lliure i quan va ser l'hora vam entrar a la piscina i ens vam banyar. Allà hi havia dos tobogans, un que anava ràpid i l'altre que anava més lent però que era més llarg. També hi havia una piscina bastant gran amb una petita cascada i uns tubs que tiraven aigua amb bastanta pressió i et feia com un massatge. Ens vam canviar i vam anar a l'autocar que ens va portar a l'aeroport. Ens van donar el bitllet, vam passar el control i vam anar a sopar, després de sopar ens van deixar una mica de temps lliure, vam seure a terra i ens van donar un boli de regal d'una botiga que vam comprar molt a Granada i de seguida vam embarcar.
Qua vam arribar a Barcelona vam anar a buscar les maletes i vam sortir cridant cap als pares.









Comentaris

  1. Ohhhh detectius, el super viatge s'ha acabat... Nosaltres estem molt contents que torneu a estar a casa 😉😉 Pel que expliqueu l'esforç de tot un curs fent feines per guanyar diners ha valgut molt la pena, heu d'estar satisfets.!! Ara a gaudir dels records

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada