El dia 31 de maig va ser el dia que vam visitar l'Alhambra. Va ser molt bonic, va ser un repte per nosaltres perquè no podíem tocar res (seriosament, res, no podíem tocar la paret i tampoc seure a terra, ni tampoc parlar fort, ni tocar res, ni banyar-nos a les picsines, ni tocar les flors, ni arrencar-les... i això...)
A més, feia molta calor i va ser un gran pes haver d'guantar el Marc D i la Sofia tot el dia.Malgrat tot hi havia molt bones vistes i era molt bonic.Ens va agradar molt el pati dels lleons encara que no els podíem tocar.
A la tarda vam anar al Parc de les Ciències. Vam visitar una exposició temporal sobre el so i la música i va ser molt interessant. Després vam fer un taller de robòtica molt xuluuu. També vam
anar a una altre secció que era de diferents ecosistemes i ens va agradar molt.
A la nit, després de sopar vam anar a l'Albaicín, que és el barri més antic de Granada, la nostra guia
ens va explicar que aquella noia (una que estava treballant de cambrera) era molt famosa en aquell barri perquè balla molt bé les sevillanes. Al mirador vam fer amigues, eren una micona més grans (19) i eren molt majes. Després vam menjar un gelat a la mateixa, gelateria només que vam entrar per l'altra porta, i ja per últim vam anar a dormir.
Text fet per Marc Diego, Jana Larripa i Sofia Seguí.





Carai! L'Alhambra ha de ser preciosa. Quina sort que un guia us hagi explicat tots els detalls. Quan arribeu a casa ens haureu de fer un resum, eh? Quina enveja més sana que ens feu.
ResponEliminaMolts petons!!
Jajajaja..això de no tocar res no sé jo com aniria! Heu visitat un dels monuments més macos que hi hah una gran sort! petó molt fort nois!
ResponEliminaQuina sort haver pogut visitar l'Alhambra!!! Algun dia m'encantaria anar i veure el que heu vist vosaltres. Suposo que us ha costat no seure al terra, no tocar res etc jajajaja!!!
ResponEliminaSeguiu gaudint de cada moment i no us perdeu res d'aquest viatge inolvidable. Ona, molts petons de la family i sapigues que tothom al futbol em pregunta per tú! T'estimem😘😘
Mònica Ponce
Sergio tenemos ganas de verte, pasalo bien. Besitos la mama y la tata.
ResponEliminaMarc Diego!!!! Sóc la mama😘
ResponEliminaMarc, tant dur és aguantar-te tot el dia??? No ho entenc??? Que no et portes bé 😂😂😂😂???
Gaudeix molt mi vida! A casona se't trobat a faltar mooolt!!! Petons i abraçades!
Holaaaaaaa 6è!!! No cal ni preguntar com esteu: com a reietons i reietones! Visites a meravelles del món, passejades per una bonica ciutat, fent amics i amigues, gaudint d’un gelat amb els companys i companyes.... tot un luxe.
ResponEliminaI ja dos dies a Cabo de Gata. Us agarada? Segur que sí. És també un indret especial i també us ho heu d’estar passant “pipa”!!
Platejat, piscina , natura, mar i moltes activitats. Sou l’enveja de moooolts de nosaltres.
Molts petons i abraçades per a tots i totes. Ens veiem aviat.... Profilaaaaaaage
Aarón!!! que guapo y grande estás en la fotos!!🤩🧢👓
ResponEliminaBuen viaje!!Espectacular!!
La Alambra,las exposiciones y talleres en el Parque de las Ciencias, las calles de Granada!!
Disfrutá mi amor!! Muchos abrazos y besos!!!🤗🤗😘😘
Papá y Mamá
Genial!!! Jana, a 6è i fent visita cultural, t'ha servit d'alguna cosa el disc ratllat de quan entrem a les botigues??? "No toqui res" "No toquis res" "No toquis res"... M'encanta!
ResponEliminaUn petonàs!