30 DE MAIG

Avui és dia 1 de juny encara que us explicarem el dia 30 i per això l'Alba i tots nosaltres et felicitem Yolanda en el dia del teu aniversari.
FELICITATS MAMA!!!! Alba.


Primer vam anar al centre històric de Granada i a la Capilla Real amb una guia que ens va explicar moltes coses de la vida de la reina Isabela la Catòlica.
Després vam tenir una bona estona per comprar records o el que volguésim. Després vam anar al Paco Martín, un restaurant. Després vam fer una visita guiada al Monestir dels Jerónimos.
Vam fer una passejada i després vam anar a sopar. Quan vam acabar de sopar vam anar al Hammam, que són uns banys àrabs. Per acabar vam anar a una gelataria anomenada Los Italianos i vam anar al hostel, suposadament a dormir, però nosaltres volíem fer ''juerga''. Manuela, David i Aarón.


Comentaris

  1. Ho esteu passant moooolt bé, oi?
    Sapigueu que des de Barcelona ens enrecordem de vosaltres i ens feu molta enveja!!!!
    Molts petons a tot@s i a l'Ona un moooolt fort
    Mònica Ponce

    ResponElimina
  2. Quina entrada de blog més xul.la i ben explicada nois!
    Quina sort que pugueu visitar i aprendre tantes coses d'una altra ciutat, una altra cultura, un altre menjar...
    Us trobem a faltar molt!
    Abraçada forta i petonassos!
    Sílvia Benaiges

    ResponElimina
  3. Hola nois! Sóc la mare del Marc Miret. Ja veig que no pareu ni un moment i encara us queda energia per la nit! A disfrutar amb seny! Petonets...

    ResponElimina
  4. Alba, la teva mare no pot accedir al blog però em demana que et doni les gràcies per felicitar-la i t'envia un super petó. Jo també aprofito per enviar-vos petons i un molt gran i amorós al meu Marquis...t'estimoooo!!

    ResponElimina
  5. Disfruteu molt! Marc , la Carla diu que al cole us enyoren molt! Que es nota que els grans no hi son... Gaudiu molt!!! Petons i abraçades a tots!!!!

    ResponElimina
  6. Hola a todos!! Que disfrutéis muchísimo del viaje. A divertirse mucho!!!

    Um beijo especial para minha Manuela... te quiero, hija!!!!!

    Paula Costa

    ResponElimina
  7. que bien!!,disfrutad mucho.
    Nahia.esperando a que me cuentes tu alhambra,mil besos

    ResponElimina
  8. Ohhh que bien!! Te queremos mucho Edgar y te añoramos, pero sabemos que lo estarás pasando súper! Disfrutad todos de este viaje precioso!! Muuaaa Carri, Héctor y Bea

    ResponElimina
  9. Ei detectius/ves !!! Quina enveja sana la que ens doneu a tots els qui ens hem quedat a Barcelona !! Us trobem a faltar molt però estem molt contents perquè sabem que esteu fent un viatge que no oblidareu mai !! Gaudiu molt de l'experiència i veniu amb ganes d'explicar-nos-ho tot eh ?? ;-) Petons a tots i en especial al David de part de tota la family !!

    ResponElimina
  10. Quina experiència més xula que esteu vivint!! Peaso viaje!! Jo sé d'un que no voldrà tornar, eh Biel?? Molts petons x tots!! Mònica Molins

    ResponElimina
  11. Eiiiii detectius!!! Desitgem que esteu gaudint d'aquesta meravellosa aventura per terres andaluses. Una inolvidable experiència que sempre portareu amb vosaltres.
    Us fem arribar petons i abraçades per tal que mantingueu el ritme d'alegria i bon rotllo.
    Ens veiem aviat...escurria!!!!!

    ResponElimina
  12. Aarón!!!Viajero de 6è por tierras Andalusas!!!
    Que disfrutes,
    te diviertas en este maravilloso viaje con los amigos!!!
    Te quierooo hijo del Alma!!!

    ResponElimina
  13. EI! Detectives el mejor recuerdo que podéis traer a casa es disfrutar de esta aventura con alegría y buen rollo! Con muchas fotos y ganas de contarnos todo!!
    Claudia De La Vega

    ResponElimina
  14. Hola peques, esperem q no tingueu ni temps, ni ganes, de llegir tots aquests missatges de pares enyorats com nosaltres, Sofiiiiiiii t'estimem..... Ji, ji, ji.
    Això voldrà dir q us ho esteu passant tant bé com sembla. Disfruteu molts i feu moltes foto!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola papa hola mama no claudia perque no et vas despedir...

      i si ens ho estem passant molt be sense els pares

      cantem cançons de la aitana i eso... mireu al bolg i arreglat


      Elimina
  15. Gaudiu a tope 6è, que aquesta experiència no l’oblidareu en la vida!!!! Jana, fes moltes fotos xxx0000!!!! Ester

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holisss, ens ho estem passant molt be!!!!

      si mama, estic fent moltes fotos, (només porto unaaa)

      casi perdo les olleres de sol, pero estaven a la maletaa

      i al claire's, ens van timarr, a les nenes q ja te les dire quean arribi, per aixó ara ja no tinc diners i no em puc compar res, i entre les nenes del bungalow (la jana b, l'alba i jo), nomes tenim 25 centimss, molt oii!!!

      adeu, XD :)))

      Elimina
    2. Ai Jana!!!! una foto, ulleres a punt de perdre, us timen a una botiga i et quedes sense diners... En el proper post, explica'm coses divertides!!!! Un petonàs! T'anyorem molt però sabem que t'hi estàs passant molt bé ;))

      Elimina
  16. Noi@s disfruteu molt!!! Ens enrecordem de vosaltres molt ! Falta marxa a casa! Aleix un petó molt fort de la teva família!

    ResponElimina
  17. Que us ho passeu molt bé. Aleix que tal als banys àrabs, tal i com els imaginaves?

    ResponElimina
  18. Hola detectives pasarlo muy biennn y disfrutarlo a tope.
    Un beso muy grande Sergio

    ResponElimina
  19. Ei detectius, quina passada no? Esperem que el temps us deixi fer totes les activitats i ens les expliqueu. Gaudiu molt d'aquests dies que encara queda molt viatge. Petons per tots, també pels acompanyants ;)

    ResponElimina
  20. Veo que lo estáis pasando de maravilla, como debe ser! Deseo que este viaje os sea inolvidable a todos. Josep en casa te estrañamos mucho, pero siguelo pasando bien. Te amamos, mamá y tu hermano

    ResponElimina
  21. Hola Detectius!! Espero que estigueu molt be x les terres del sud. Ara toca mes accio. Aneu amb compte i disfruteu. T'estimo Markis!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada