Avui és dia 1 de juny encara que us explicarem el dia 30 i per això l'Alba i tots nosaltres et felicitem Yolanda en el dia del teu aniversari.
FELICITATS MAMA!!!! Alba.
Primer vam anar al centre històric de Granada i a la Capilla Real amb una guia que ens va explicar moltes coses de la vida de la reina Isabela la Catòlica.
Després vam tenir una bona estona per comprar records o el que volguésim. Després vam anar al Paco Martín, un restaurant. Després vam fer una visita guiada al Monestir dels Jerónimos.
Vam fer una passejada i després vam anar a sopar. Quan vam acabar de sopar vam anar al Hammam, que són uns banys àrabs. Per acabar vam anar a una gelataria anomenada Los Italianos i vam anar al hostel, suposadament a dormir, però nosaltres volíem fer ''juerga''. Manuela, David i Aarón.



Ho esteu passant moooolt bé, oi?
ResponEliminaSapigueu que des de Barcelona ens enrecordem de vosaltres i ens feu molta enveja!!!!
Molts petons a tot@s i a l'Ona un moooolt fort
Mònica Ponce
Quina entrada de blog més xul.la i ben explicada nois!
ResponEliminaQuina sort que pugueu visitar i aprendre tantes coses d'una altra ciutat, una altra cultura, un altre menjar...
Us trobem a faltar molt!
Abraçada forta i petonassos!
Sílvia Benaiges
Hola nois! Sóc la mare del Marc Miret. Ja veig que no pareu ni un moment i encara us queda energia per la nit! A disfrutar amb seny! Petonets...
ResponEliminaAlba, la teva mare no pot accedir al blog però em demana que et doni les gràcies per felicitar-la i t'envia un super petó. Jo també aprofito per enviar-vos petons i un molt gran i amorós al meu Marquis...t'estimoooo!!
ResponEliminaDisfruteu molt! Marc , la Carla diu que al cole us enyoren molt! Que es nota que els grans no hi son... Gaudiu molt!!! Petons i abraçades a tots!!!!
ResponEliminaHola a todos!! Que disfrutéis muchísimo del viaje. A divertirse mucho!!!
ResponEliminaUm beijo especial para minha Manuela... te quiero, hija!!!!!
Paula Costa
que bien!!,disfrutad mucho.
ResponEliminaNahia.esperando a que me cuentes tu alhambra,mil besos
Ohhh que bien!! Te queremos mucho Edgar y te añoramos, pero sabemos que lo estarás pasando súper! Disfrutad todos de este viaje precioso!! Muuaaa Carri, Héctor y Bea
ResponEliminaEi detectius/ves !!! Quina enveja sana la que ens doneu a tots els qui ens hem quedat a Barcelona !! Us trobem a faltar molt però estem molt contents perquè sabem que esteu fent un viatge que no oblidareu mai !! Gaudiu molt de l'experiència i veniu amb ganes d'explicar-nos-ho tot eh ?? ;-) Petons a tots i en especial al David de part de tota la family !!
ResponEliminaQuina experiència més xula que esteu vivint!! Peaso viaje!! Jo sé d'un que no voldrà tornar, eh Biel?? Molts petons x tots!! Mònica Molins
ResponEliminaeiiiiii!!
ResponEliminaEiiiii detectius!!! Desitgem que esteu gaudint d'aquesta meravellosa aventura per terres andaluses. Una inolvidable experiència que sempre portareu amb vosaltres.
ResponEliminaUs fem arribar petons i abraçades per tal que mantingueu el ritme d'alegria i bon rotllo.
Ens veiem aviat...escurria!!!!!
Aarón!!!Viajero de 6è por tierras Andalusas!!!
ResponEliminaQue disfrutes,
te diviertas en este maravilloso viaje con los amigos!!!
Te quierooo hijo del Alma!!!
EI! Detectives el mejor recuerdo que podéis traer a casa es disfrutar de esta aventura con alegría y buen rollo! Con muchas fotos y ganas de contarnos todo!!
ResponEliminaClaudia De La Vega
Hola peques, esperem q no tingueu ni temps, ni ganes, de llegir tots aquests missatges de pares enyorats com nosaltres, Sofiiiiiiii t'estimem..... Ji, ji, ji.
ResponEliminaAixò voldrà dir q us ho esteu passant tant bé com sembla. Disfruteu molts i feu moltes foto!!!
hola papa hola mama no claudia perque no et vas despedir...
Eliminai si ens ho estem passant molt be sense els pares
cantem cançons de la aitana i eso... mireu al bolg i arreglat
Gaudiu a tope 6è, que aquesta experiència no l’oblidareu en la vida!!!! Jana, fes moltes fotos xxx0000!!!! Ester
ResponEliminaHolisss, ens ho estem passant molt be!!!!
Eliminasi mama, estic fent moltes fotos, (només porto unaaa)
casi perdo les olleres de sol, pero estaven a la maletaa
i al claire's, ens van timarr, a les nenes q ja te les dire quean arribi, per aixó ara ja no tinc diners i no em puc compar res, i entre les nenes del bungalow (la jana b, l'alba i jo), nomes tenim 25 centimss, molt oii!!!
adeu, XD :)))
Ai Jana!!!! una foto, ulleres a punt de perdre, us timen a una botiga i et quedes sense diners... En el proper post, explica'm coses divertides!!!! Un petonàs! T'anyorem molt però sabem que t'hi estàs passant molt bé ;))
EliminaNoi@s disfruteu molt!!! Ens enrecordem de vosaltres molt ! Falta marxa a casa! Aleix un petó molt fort de la teva família!
ResponEliminaQue us ho passeu molt bé. Aleix que tal als banys àrabs, tal i com els imaginaves?
ResponEliminaHola detectives pasarlo muy biennn y disfrutarlo a tope.
ResponEliminaUn beso muy grande Sergio
Ei detectius, quina passada no? Esperem que el temps us deixi fer totes les activitats i ens les expliqueu. Gaudiu molt d'aquests dies que encara queda molt viatge. Petons per tots, també pels acompanyants ;)
ResponEliminaVeo que lo estáis pasando de maravilla, como debe ser! Deseo que este viaje os sea inolvidable a todos. Josep en casa te estrañamos mucho, pero siguelo pasando bien. Te amamos, mamá y tu hermano
ResponEliminaHola Detectius!! Espero que estigueu molt be x les terres del sud. Ara toca mes accio. Aneu amb compte i disfruteu. T'estimo Markis!!
ResponElimina