Aniversari Queralt

Avui se'ns ha fet una mica tard, però l'Aleix, així que s'ha llevat ja ha dit que volia felicitar la Queralt:

Per Molts Anys, Queralt!! 

Molts petons!!

Aleix

Comentaris

  1. Moltes gràcies Aleix per enrecordar-te !! La Queralt et guarda un tros de pastís pel seu tete i desitjant que tornis per jugar amb ella!
    Disfruta molt amor Família Alvarado

    ResponElimina
  2. Queralt! Per molts anys. Gaudeix del teu dia.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada