Hem caminat fins a la platja, hem arribat i ens hem dividit en 2 grups, A i B. El grup A ha començat fent snorkel i padel surf. Mentrestant el grup B feia piragüisme. Després ens hem canviat i ha anat molt bé, ens ha agradat molt. Després de dinar hem tingut molta estona lliure.
A la tarda ens hem tornat a dividir en grup A i B, per fer jocs d'aigua, ecocarts i bici. Aquesta tarda ha estat molt divertida.
Ara anirem a fer la discoteca i jugarem a un joc de Just Dance. Ens ho passarem molt bé.
Escrit per Biel, Ainhoa i Sergio







Què bé! Pel que sembla avui no hi havia meduses! L'aigua es veu molt transparent, hi havia molts peixos? Sembla que aquest dia ha sigut molt intens, què bé!!! Darrera nit, avui ja dormiu a casa. Us esperem!
ResponEliminaImparables! Quina marxa nois!
ResponEliminaFiebre del sábado nocheeeeeee!!!! Quin ritme!!! Ahir segur que va ser força difícil posar-se a dormir. Tantes emocions .....!!! Avui més i millor!! Petons i abraçades detectius, detectives i acompanyants... que no us hem vist moure l'esquelet!!! Marçal, bon ritme tu també!!! ;) :) :)
ResponEliminaVaja festes que us esteu muntant detectius !!!
ResponEliminaEns alegrem molt que us ho esteu passant tant bé !
TEnim moooltes ganes de veure-ho's wapus i wapes !!
En especial a tú DAvid !!! Muacs a tots i fins aquesta nit
Quines ganes tinc de veure't I que m'ho expliquis tot Biel!!! Tic, tac,tic,tac.... Acabeu de disfrutar-ho!! 😘
ResponElimina