2 de juny

Ei families, avui us explicarem el dia 2, el que més ens va agradar van ser els jocs de nit, ens vam dividir en 2 grups, les Vaques i els Porcs. Alguns dels jocs que vam aprendre són: tots agafats de les mans, i ens havíem de passar la pilota i mica en mica anàvem eliminant gent fins que quedessin 1 o 2 i guanyava aquell equip, un altre joc que ens va agradar molt va ser el famós 4 en ratlla, era un 4 en ratlla molt gran i especial, una gran anècdota va ser que el senyor David Torrents Benaiges, era de l'equip dels Porcs, color vermell. En aquell moment li tocava posar la seva fitxa i estava tant nerviós que... es va tornar daltònic!!!! Però només per un moment, es va confondre de color i va fer que l'equip de les Vaques guanyés aquella meravellosa partida.
Una de les altres activitats que no ens va agradar tant va ser el senderisme! Tampoc penseu que vam caminar tant, només 45 minuts d'anada i 45 de tornada, però cal tenir en compte que veníem de 2 dies de visites sense parar.
Va ser una desgràcia! Quan vam arribar a la platja, ens vam trobar moltes, tantes tantes meduses que no ens vam poder banyar a la platja.

Noa, Angels i Josep!














Comentaris

  1. Ohhhh, al final no us vau poder banyar? Quin greu. A veure si teniu una nova ocasió.

    ResponElimina
  2. I la calor com la porteu? En fa molta? Potser si fa una mica de vent és prou suportable no?

    ResponElimina
  3. Vaja amb les meduses! Bé, no tot pot sortir perfecte. Petons viatgers!

    ResponElimina
  4. Deu ser sgotador fer tantes coses i tan interessants. Passar-s'ho bé és genial. Una mica dur camina sota la solana i poder-se banyar però de ben segur que vàre tenir moltes més recompenses!!!!!
    Petons detectius i detectives!!!

    ResponElimina
  5. Oooooh! Quina llàstima q no us vareu poder banyar. Segur q l'aigua la vau poder tocar.
    Ens veiem demà!
    Aprofiteu peques!!! 😍

    ResponElimina
  6. Pobre David Torrents ! Si és el més maco de tots !!!! Amor de pare !!!
    Vinga ànims que aquesta nit ja ens veiem !
    Tenim moltes ganes d'axuxar-vos !!!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada