El dia 1 de Juny ens vam llevar una mica més d’hora per fer les maletes, acomiadar-nos del hostel i de Granada.
Al acabar de fer les maletes, vam tenir un viatget una mica llarg, 2 hores i 20 min, res molt poc... Només entrar al càmping ens va rebre l’Eduardo i ràpidament vam demanar-li d’anar a l’enorme piscina. Ens va deixar 1 hora i mitja de bany però als 45 min vam cansar-nos de nadar. Després vam anar a canviar-nos al bungalow, que per cert, com que veníem d’una habitació bastant gran, ens va semblar molt petit però poc després ja ens vam acostumar.
Quan ja teníem molta gana, vam anar a dinar al restaurant Oasis que estava dins del càmping. Teníem bufet lliure, però no molta varietat per escollir. El menjar estava bastant bo.
Després de dinar, l’Eduardo ens va dir que com que feia molt de sol, tindríem 1:45 hores per descansar i recuperar forces.
Quan es va acabar l’estona de descans, ens vam dividir en grup A i B per fer 2 activitats diferents. Al grup A va fer rocòdrom i el grup B va fer tir amb arc. El següent dia canviaríem les activitats, el grup A tir amb arc i el grup B rocòdrom.
Vam sopar i després vam fer Karaoke i Just Dance. Vam haver d’ escollir 2 cançons per grup i que després cantaríem. Fins i tot va haver-hi jurat!!!
Després venia la part de ballar!!! Que també sumaven punts. Al final vam quedar empatats!
Marc Carrión, Júlia Muñiz i Jana Bosch
Marc Carrión, Júlia Muñiz i Jana Bosch







Hola escaladors i escaladores, cantants i ballarins. Seguiu sense parar de passar vos ho d’allò més bé. Tindreu moltes anècdotes i històries per explicar. Entre tots, fins i tot, podríeu fer un gran llibre d’aventures!
ResponEliminahola,faltan fotos de los profes escalando.. gg. Disfrutad muchisimo,que envidia (sana) de viaje..petons
ResponEliminaBravo i rebravo! Ara estic brn segura de que ho esteu pasant molt bé! Marc ,has fet el cim!!!! Petons
ResponEliminaJa veiem que us ho esteu passant super bé. I quin càmping més xulo!!! Esperem veure les vostres fotos i que expliqueu tot el que heu fet. Banyeu-vos molt i aprofiteu que a Barcelona fa moooolta calor.
ResponEliminaBona nit detectius!!!
ResponEliminaQuina passada de lloc, i quantes activitats!! Sofi em sembla q ens veuràs abans d'hora. Anem cap allà gaudir amb vosaltres!!
D'acord.... Ens aguantem fins dimecres per veure't i veure-us a . https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.8ea72b3d6b4f48d24a4a0ea7e270b2d3&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fotnqsqqzmsw7K%2fgiphy.gif&ehk=ySHdjV%2fmK0bIAzQdmH0y2A https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.8ea72b3d6b4f48d24a4a0ea7e270b2d3&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fotnqsqqzmsw7K%2fgiphy.gif&ehk=ySHdjV%2fmK0bIAzQdmH0y2A https://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.8ea72b3d6b4f48d24a4a0ea7e270b2d3&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2fotnqsqqzmsw7K%2fgiphy.gif&ehk=ySHdjV%2fmK0bIAzQdmH0y2A
Per cert, ni cas a les lletred i números sense sentit
ResponEliminaAarón!! Que bien piscina,actividades y disco al camping. Espero con ilusión
ResponEliminatus anecdotas del viaje.
Mil Abrazos y besos !!!
Te quiero hijo aventurero!!
Què guai !!!! Detectius escaladors banyistes !!! No us espereu que quan torneu tindreu aquest ritme d'activitats guais eh ??? Ens alegrem molt de veure com us ho esteu passant !!
ResponElimina